Politikai hírek + elemzés + comment + vélemény

Királycsináló - Politikai blog

Így nyeri meg a baloldal a 2018-as magyar országgyűlési választásokat

2017. január 13. - Báró Kissfaludy Mihály

szavazas.png

Bár a 2018-as országgyűlési választásokig közel másfél év hátra van, a nagyobb politikai pártok lassan megkezdik a felkészülést a parlamenti választásokra. Noha Orbán Viktor és a Fidesz 2018-as győzelme akár borítékolható is lenne, a magyar baloldal egy profi stratégiával garantáltan megnyerné a választásokat és kormányra kerülne.

Nézzük meg részletesen, hogy mi kell ahhoz, hogy a magyar baloldal a 2018-as magyar országgyűlési választásokat garantáltan megnyerje!

0. Együtt vagy külön?

A baloldali pártoknak nem kötelező együttműködniük a választás megnyeréséhez, de legkésőbb 2017 első negyedévében el kell dönteniük, hogy részt akarnak-e venni egy egységes, széles politikai bázison alapuló baloldali választási közösség létrehozásában és így közösen megkezdeni a felkészülést a parlamenti választásokra, vagy pedig külön indulnak. Bár a legutóbbi országgyűlési választások történései és legfőképpen az eredményei mindennemű baloldali választási együttműködés kapcsán minimum óvatosságra intenek, meggyőződésem, hogy a baloldali pártok szakértelmét, szervezeti lehetőségeit és pénzügyi forrásait érdemes lenne egy választási szövetség formájában egyesíteni a közös siker érdekében.

Fontos alapelv, hogy csak azok a baloldali pártok lépjenek egymással szövetségre, amelyek félre tudják tenni az önös, rövidtávú céljaikat és képesek egy közös baloldali politika mentén kialakítani a választási stratégiájukat, kormányra kerülve pedig Magyarországot a baloldali értékek bázisán a siker irányába elindítani. A száztizenhetedik titkos politikai egyeztetésre, a sajtónak hetente kiszivárogtató névtelen baloldali politikus egyéni szociális problémáira, a Facebook-on hisztiző kampányasszisztensre most nincs szükség. Mire van szükség? Gyors döntésre az együttműködésről és a közös munka mielőbbi megkezdésére. Amint a döntés megszületik, az együttműködő baloldali pártok kezdjék meg a közös felkészülést a 2018-as választásokra!

1. Kell egy profi szervezet!

Ismert a mai magyar politikai életben, hogy jelenleg egy baloldali párt rendelkezik ténylegesen, fizikailag kiépített (nem a Facebook-on és más online felületen!) országos pártszervezettel, ez pedig az MSZP. Az MSZP-nek és a vele esetlegesen társuló baloldali pártoknak rendkívül hatékonyan kell építenie erre a meglévő szervezetre és minden lehetséges módon továbbfejleszteni a meglévő kereteket. Ha a szervezetben mindenki pontosan tudja, hogy mi a saját feladata, akkor a szervezet hatékonyan fog működni – ez igaz a politikai pártokra is.

2. Kell egy profi stratégia!

A mai baloldali pártokkal az a probléma, hogy egyszerűen nincsen semmilyen látható, egységes baloldali politikai üzenetük és stratégiájuk. Persze, a korrupció elleni fellépés fontos, de mivel szinte az egész ország a korrupciótól szenved és mindenki a saját bőrén érzi a mindennapi korrupciót, ezért egyrészt ez az üzenet nem lépi már át a választók ingerküszöbét (Ja, hogy megint loptak? Mi ebben az új, eddig is loptak...), másrészt a jól ismert mechanizmusok miatt semmi érdemi nem fog történi a korrupció elleni hatósági fellépések eredményeit illetően, egészen egy baloldali kormányváltásig. Vannak persze ígéretes baloldali politikai kezdeményezések és kisebb fellángolások, de a kapkodás és a rövidtávú politikai haszonszerzés miatt ezek gyorsan elveszítik a szerepüket. Pozitív témák kellenek!

Rengetek olyan téma van, amely érdekli a magyar társadalom jelentős többségét és ezek a témák egyben klasszikus baloldali, szociáldemokrata témák. A baloldali pártok felelős vezetői és szakemberei tessenek elkezdeni nemzetközi szakirodalmat olvasni és eltanulni, hogy mi és miként működik akár Németországban, az Egyesült Államokban, vagy az Egyesült Királyságban. Itt az idő, hogy a baloldali pártok elkezdjenek valódi baloldali politikai üzeneteket megfogalmazni és a korábbi liberális vagy értelmezhetetlen rendpárti ötleteket mellőzni.

Ha megvan az üzenet, ki kell dolgozni a választási programot és ki kell alakítani hozzá egy profi választási stratégiát és egy cselekvési tervet, amelynek révén az üzenetet a választókhoz el lehet juttatni és amellyel meg lehet nyerni a választást. Stratégia nélkül hiábavaló az üzenet!

3. Kellenek a megfelelő emberek!

Sajnos napjaink politikai palettáján jelentős helyet foglalnak el azok a politikusok, akik teljes mértékben alkalmatlanok bármiféle felelős politikai feladatra. Magyarországon vannak gombnyomogató droidok, notórius hazudozók, egyszer A-t, majd másszor B-t mondó politikusok és olyanok is, akiknek az értelmi szintje erősen gyaníthatóan nem haladja meg egy kelkáposzta átlagos értelmi szintjét (tisztelet a kivételnek).

Noha a jelenlegi kormánypárt gazdagon el van eresztve Rezsi Szilárd jellegű képességekkel megáldott politikusokkal, ezzel szemben a baloldali pártoknak be kell vonzaniuk a lehető legjobb képességű embereket a soraikba. A sajtótájékoztatót végig röhögő vagy a két értelmes mondatot kinyögni képtelen politikus egészen egyszerűen árt a baloldalnak. Itt az ideje a toborzásnak és a vérfrissítésnek, hogy a régi káderek végre elmehessenek pihenni és új, tehetséges arcok juthassanak szerephez.

4. Kell a médiafelület!

Mindenhonnan azt lehet hallani és olvasni, hogy a korábbi baloldali médiatúlsúly a roppant hatékony kormányzati mechanizmusok miatt mára javarészt megszűnt vagy legalábbis megszűnőben van. Ez persze ebben a formában nem igaz, legfeljebb a korábbi liberális médiatúlsúly csökkent vissza arra a szinte, amit jelentőségénél és politikai teljesítményénél fogva időközben jogosan megérdemelt.

Nincsen elegendő saját média az egységes baloldali üzenetek eljuttatásához és a véleményformálás számára? Itt az idő nekilátni az új offline és online médiumok kiépítéséhez! Egy online médiafelület gyakorlatilag fillérekből létrehozható, a tartalmat képes egy árva újságíró vagy PR asszisztens is rendszeresen szerkeszteni és frissíteni, a videókat gyorsan és költséghatékonyan le lehet gyártani, fotók pedig amúgy is rendszeresen készülnek egy-egy politikai megnyilvánulásnál, ergo nem kellenek tízmilliók a működtetéshez. Az offline médiafelületek kialakításához már nagyobb befektetés kell, azonban az ideális finanszírozás megtalálása és a hirdetési felületek okos értékesítése nem ördögtől való titkok, elég, ha szemünket a kormánypártra vetjük.

5. Kell a pénz!

Pénz nélkül ma már nem lehet választást nyerni Magyarországon, hiszen a politikai reklámok és rendezvények gyártási, szervezési és más költségei jelentős összegre rúgnak. A jelenlegi baloldali parlamenti pártoknak a központi költségvetésből és a pártalapítványoknak juttatott szintén költségvetési pénzből van pénze, csak ezeket a forrásokat kellene sokkal okosabban és hatékonyabban felhasználni és a választási célok szolgálatába állítani. Nagyobb szerepet kell továbbá kapnia a magánforrások bevonásának, itt az ideje a Magyarországon hatályos jogi szabályozás által lehetővé tett pénzgyűjtési kampányok szervezésének!

Összefoglalva: ha a baloldali pártok a megfelelő stratégia mentén a megfelelő emberekkel kezdik el a felkészülést a 2018-as parlamenti választásokra, akkor garantált a győzelem és a kormányalakítás!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiralycsinalo.blog.hu/api/trackback/id/tr2112123473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nu pagagyí 2017.01.15. 12:02:50

@6.Lenin: Még: Akinek elvei, értékrendje van az nem óhajt hasonulni a szarhoz, csak azért mert kifizetődőbb. Bízik benne, hogy értékrendje előbb-utóbb másokban is kialakul.
Az ellenzéknek én nem azt javasolnám, hogy fogjanak össze a megnyerhetetlen választás "megnyerése" érdekében, hanem azt, hogy addig bojkottálják a választást, amíg nem alkot tisztességes választási törvényt a hatalom, amit aztán ellenőrizhetően ő is betart, valamint vonja vissza az összes pártkatonáját az állami pozíciókból, kezdve a főügyésszel, folytatva a pártból az AB-be katapultált pártemberekkel, a médiatanács tisztségviselőivel, a rendőrség és titkosszolgálatok vezetőivel, az OVB pártszimpátiát nyilvánító vezetőjével, Szájernével és a többivel. Majd ha ez mind teljesül, akkor érdemes választáson részt vennie egy magát demokratikusnak tartó pártnak.

kvadrillio 2017.01.15. 12:03:03

EZ JÓL ESETT ! KÖNNYESRE RÖHÖGTEM MAGAMAT EZTEN A CIKKEN ! :)))

Aristo Blogol
RSS

Home
Aristo

2017-01-14 Őfelsége Terry Blackje
Őfelsége Terry Blackje
0
inShare

„A szabad sajtó minden általa történt hibát maga meg is orvosol.”

Táncsics Mihály

Híre ment, hogy a nyugati világ sátáni aláaknázójának, Donald Trumpnak vaj van a füle mögött. Előkerült – mit ad Isten – egy volt brit hírszerző, aki tudomással bír arról, hogy Donald barátunk a kilencvenes évek elején Oroszországban járt és ott őt kompromittálták, mivel: „perverz szexuális játékokban vett részt” és ezeket a KGB szervezte,vagy legalábbis tud róluk. Trump a medve karmai között van. Eddig a hír.

Az az igazság, hogy miután elolvastam ezt, csodálni kezdtem az oroszok előrelátását. Mert ugye képzeljük el: 91-et írunk. Nyugodt békés időszak időszak ez arrafelé. A Szovjetunió éppen felbomlóban van, a varsói szerződés már fel is dűlt, ébredezik a mohamedán öntudat Csecsenföldön, a gazdaság romokban és végső csapásként a románok visszakövetelik Moldovát. Ebbe az édeni nyugalomba – mikor a KGB is éppen ráér – megérkezik Trump, a Trump One fedélzetén Oroszországba, hogy megvásárolja a jakutföldi gyémántbányákat, vagy egész Szibériát. Felfigyelnek rá. Ez érthető is, hiszen baromi gazdag és frizurája van. Megvizsgálják. Nem jutnak semmire, így a Dzerzsinszkij-díjas vizsgálótiszt hívatja Szvetlánát a KGB igazlátóját, aki Sztálin pipahamujából megjósolja, hogy a furcsa hajzatú, hülye idegenből mintegy 26 év múlva nagy ember lesz.

„Á!” – kiált fel a vizsgálat vezetője – „Jó ezt tudni. Adjatok neki vodkát és hívjátok Kolját, Szergejt, Nagyezsdát, a medvét és biztos ami biztos, egy cerkófmajmot is. Majd ők kompromittálják. Együtt, vagy külön-külön.” És mivel közismert, hogy Donald mindennek ellent tud állni, kivéve a kísértést, megesett, ami megesett a hosszú, unalmas fehér éjszakákon. Az egészet pedig filmre veszik és elteszik, hogy várja a maga idejét. Ezt nevezik hosszútávra tervezésnek.

Ja, és minderről értesítik Őfelsége titkosszolgálatát is. Hogy miért az rejtély. Talán hogy röhögjenek végre valamin ezek a karót nyelt angolok is és kiengesztelődjenek kissé, ha már a titkosszolgálatukat évtizedeken keresztül orosz ügynökök irányították ugye.
Meg hát a KGB amúgy is híres róla, hogy szereti a titkait megosztani.

Azután telnek-múlnak az évek és egyszerre a tévedhetetlen Szvetlána jóslata valóra válik, Trump elnökjelölt lesz. „A markunkban van!” – kiált fel ekkor a Dzerzsinszkij-díjas (hogy ki ő, azt nem árulhatom el de a neve P-vel kezdődik) – „Neki kell elnöknek lennie, Hillaryt kiveri majd a ragya, ütni fogja a buzikat és visszaadatjuk vele Alaszkát!” – és már küldik is a harckereket.
Így kellett lenni, hogyan máshogy?

Hiba csúszott azonban a Kreml urának számításaiba. A tökéletesen elfogulatlan és mértékadó CNN ugyanis nyilvánosságra hozza a „35 oldalas hírszerzési jelentés” lényegét: Trump kompromittálva van. Hosszú és változatos éjszaka lehetett, ha csak az összefoglalása 35 oldalt tesz ki.

Semmiféle kétség nem férhet a „jelentés” hitelességéhez, hiszen

a) maga a CNN közölte;

b) Husszein elnök is hitelesnek vélte.

Igaz a nevezettek úgy utálják Trumpot, mint varjú a rohadt tököt, de egy ilyen kardinális kérdésben nyilván képesek megőrizni a pártatlanságukat.

Ez a pártatlanság pedig roppant fontos, mondhatni döntő. Mert micsoda kontraszt van a haladó nyugati és hazai zsákmányul ejtett szolgai sajtó között! Ugye mindannyian emlékezünk rá, hogy mifelénk a lakájmédiában felkapják egy Terry Black nevezetű transzvesztita ivarművész azon – nyilvánvalóan minden alapot nélkülöző – kijelentését, miszerint Vona pártlélek anno buzi összejöveteleket látogatott. Felháborító, undorító, aljas – ezek legfinomabb jelzők melyekkel illethetjük ezen kijelentéseit. Illették is a haladó sajtóban jócskán.

Megjegyzem Terry Black maga valóban undorító, felháborító és aljas, ehhez kétség nem fér, ám én emlékszem, mikor hasonló vádakat fogalmazott meg bizonyos fideszesekkel kapcsolatban, akkor a haladásnak nem sikerült ennyire felháborodnia.
Hiába na, nem az számít, hogy mit mondanak, hanem az, hogy kire mondják.

kvadrillio 2017.01.15. 12:03:32

...Tehát szögezzük le: a lakájmédiában nyomát sem leljük annak a csak valóban ellenőrzött és hihető tényeket közlő újságírói objektivitásnak, ami haladó nyugati médiára olyannyira jellemző. Mert nézzük csak meg, micsoda különbségek vannak a két sztori között.

Van ugye ez a Black. Beleül a lakájmédiába és egykedvűen közli, hogy Vona buzipartikon vett részt, és ezt onnan tudja, hogy nélküle nincs buziparti a székesfővárosban, tehát a saját szemével látta. Ugye milyen hihetetlen és minden bizonyítékot nélkülöző, lejárató jellegű ez? Most állítsuk ezzel szembe, ahogy a CNN – és Husszein elnök bólint – elmondják a megfellebezhetetlent. Tehát. Egy meg nem nevezett washingtoni cég megbízást ad egy Christopher Steele nevű, a MI6 egykori alkalmazottja számára, hogy gyűjtsön adatokat Trump oroszországi kapcsolatairól. Mit tesz Isten, ez a jóember pont Oroszországban tevékenykedik a 90-es években és ugyancsak teljesen véletlenül tud azokról a bizonyos fehér éjszakákról, Koljáról, Szergejről, Nagyezsdáról, a medvéről és a cerkófmajomról is. Mindezt le is írja teljes 35 oldalon, majd mikor neve kitudódik, eltűnik.

Látja a kedves olvasó: így kell ezt. Nem afféle aljas jellemgyilkossággal állunk szembe, mint Terry Black esetében. Nem. Áttekinthető, minden részleteiben hihető történetről van szó, ahogyan azt a haladó sajtótól, Husszein elnöktől és Hillary jelöltnőtől elvárhatjuk. Nem holmi aljas gyanúsítgatás hanem csak a szikár, megdönthetetlen tények. Ahogyan kell. A hír szent, a vélemény szabad.

kvadrillio 2017.01.15. 12:15:26

EZT MEG HOGHYÍÍÍGY ????? :/
MAI KAPITALIZMUS MAGYARORSZÁGON...A KENYÉR ÁRA.....
Csökkent a kenyér áfája, mégsem lesz olcsóbb
kenyér a kemencéből.jpg

Hiába csökkent a kenyér áfája, nem lesz olcsóbb, pedig a földművelésügyi szakállamtitkár szerint emiatt hét százalékkal kellene mérsékelni az árat. A Pékszövetség viszont azt mondja: a forgalmi adó csak egy tétel a költségek közül, ez önmagában nem elég az árcsökkentéshez.

Míg a kenyér áfáját a kormány 20-ról 18 százalékra csökkentette, addig a liszt forgalmi adóját 20-ról 25 százalékra emelte. A földművelésügyi minisztérium szakállamtitkára szerint az ellentmondás látszólagos.

„A lisztet a malom előállította 25 százalék áfával, eladta a péknek, a pék kifizette a 25 százalékos áfát, majd visszaigényelte a malom. A dolog megint teljes mértékben rendben volt, és ugye a végső fogyasztásnál pedig megjelent egy alacsonyabb áfakulcs, ami annyit jelent, hogy a kenyér ára nem emelkedett, sőt elméletileg 7 százalékkal csökkent” – mondta Máhr András, a FVM szakállamtitkára.

A Pékszövetség elnöke viszont azt mondta: a forgalmi adó egy tétel a költségek közül. Varga László hozzátette, az áfacsökkentés miatt nem mérséklik az árakat.

A Földművelésügyi Minisztérium arra számít, a gabona forgóeszközhitele emeli a felvásárlási árakat a piacon. Így a malmi búza jelenlegi alacsony ára négyezer forint fölé kúszhat mázsánként.

hírTV/AgroLine
Most meg túl jó a termés, az a gond
2016. augusztus 03. szerda - 17:01 / piacesprofit.hu

« Előző bejegyzés Következő bejegyzés »

A prognózis valósággá vált. Bár sokan kételkedtek benne, végül mégis annyi búza termett idén hazánkban és a mostani állás szerint annyi fog a világban is, ami az árakat jó időre a mélybe nyomja. A rekord közeli terméseredmények szerte a világban tényleges globális rekordot eredményezhetnek.
2016. november. 18. 05:12 2016. november. 18. 08:16 Gazdaság
Várhatóan 30 százalékkal drágul a kenyér januártól
szerző:
MTI
35

A pékszövetség indoklása szerint a sütőiparban növelni kell a béreket a munkaerő megtartása érdekében.

A Magyar Hírlapnak Septe József, a Magyar Pékszövetség elnöke úgy nyilatkozott, minden pékség maga dönti el, hogy mikortól és milyen mértékben emeli árait, amiből a januártól növekvő béreket kell kifizetniük, továbbá kezelniük kell a minimálbér-emelésből és a garantált bérminimum-növekedésből fakadó bérfeszültségeket.

kvadrillio 2017.01.15. 12:19:23

...wonderful wonderful life....wonderful wonderful life...wonderful wonderful life...LALALALAAAA...LA..LAAA...wonderful wonderful lifeeee-e-e-e---_O)))

rasztaszív 2017.01.15. 12:51:03

@István Magyari: ez a "vitastílus" már eleve felér egy beismeréssel...:)

rasztaszív 2017.01.15. 12:52:34

@VaradiJanos: "attól még nem kedveli valaki a Fideszt vagy a kormányt, hogy örömmel nézi a kétségbeesett és szánalmas vergődéseteket. "

valóban.attól még "csak" egy szar alak.

VaradiJanos 2017.01.15. 12:58:36

@rasztaszív: Szia Cuncika! Örülök, hogy megérkeztél.

6.Lenin 2017.01.15. 13:17:39

@nu pagagyí:

." Az ellenzék nem jut adatokhoz, amire alternatív politikát építhetne"

Ahol az ellenzők megdönt 1 diktatúrát-jogállam nélkül-milyen adatokkal rendelkezik?
Megdönthetné-é a fennálló rendszert, ha a NÉP nem szeretné, hogy megdőljön?

Nem látod a lényeget, mert leragadsz jelentéktelen részleteken.

Azon töprengj, hogy mikor szoktak megdőlni rendszerek, birodalmak, ideológiák. Ezeket le tudná vezényelni 1 kis pöcs? Mik kellenek, hogy ezek megtörténjenek?
Ha erősebb az igény a megmaradásukra lehetséges-é a megdöntésük?
Elégedetlenek mindig voltak,vannak, lesznek, de nem mindegy mennyien és tudják-é, hogy mit is akarnak, de főleg, van-é rá igénye másoknak is.

Nem az adatok hiányoznak a mai ellenzéknek. Nincs jövőképük, és nem támogatják (még) olyan tömegek, akik szintén szeretnék azt a jövőt. A tömeg nem tudja milyen jövőt szánnának nekik, akkor miért támogatná őket? Nincs vezér, aki elfogadható árút kínálna.
Ezért nem tudnak továbblépni. Ha lenne, minden más is tisztázódna menet közben.
Elsőként célok kellenének, nem részleteken pöcsölni.
Szerintem.

al Dajjal 2017.01.15. 13:18:39

@rasztaszív: Ez az igazi demokrata hozzáállás: "Nem kedvelsz minket, szar alak vagy!" És még a fideszre és választóikra mondják, hogy arrogánsak, intoleránsak, gyűlölködők...

al Dajjal 2017.01.15. 13:21:30

@6.Lenin: Lehet, hogy a nép szeretné, hogy megdőljön a rendszer, csak azt nem, hogy az erre jelentkezők (baloldal/jobbik) döntse meg. :-)
Csak ez tartja hatalmon Orbánt és fogja is várhatóan további 2-3 ciklusig.

Kivlov 2017.01.15. 13:24:24

"Sz*pni fogtok, nagyon úgy fest..."

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.01.15. 13:25:06

Ma egyébként az elmúlt10 évben végre látok egy db. normális döntést a baloldalon

Mert Botka lenne a ME jelöltje az MSZPnek, aki normális, végre

nyerni vele sem fognak '18-ban, de muszáj mondanom vmi pozitívat

rasztaszív 2017.01.15. 13:29:06

@al Dajjal: mert ugye,az a normális,az az emberi,ha valaki örömmel nézi mások "szánalmas vergődését"?

akkor te vagy a párja.

al Dajjal 2017.01.15. 13:44:05

@rasztaszív: A baloldali alakulatok teljesítményén pedig csak röhögni lehet. Még ellenzéknek is bénák, töketlenek, alkalmatlanok immár 6 éve. Pedig muníciót szolgáltatna nekik eleget a fidesz.

Göntér László 2017.01.15. 13:50:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A bárki, nem csak a jelenlegi ellenzéket jelenti. A frakciók megszüntetése minden országgyűlési pártot érint. A frakciófegyelem a jelenlegi kormánypártok képviselőit is zavarhatja.

rasztaszív 2017.01.15. 13:57:23

@al Dajjal: ahogy azon is csak röhögni lehet,ahogy rögtön elkezdtél másról beszélni...:)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.15. 13:58:59

@midnight coder: Amikor leírtad azt a faszságot hogy minden komoly pénzügyi rendszer javaban van írvva. SAP-ot láttál már?

nu pagagyí 2017.01.15. 14:04:48

@6.Lenin: Nem csak az adatok, minden hiányzik, amit a blog felsorolt tuti receptként. De hát leírtam, csak nem olvastad végig. A "nagy ember" majd akkor bukkan fel, amikor a nép spontán fellázad. Addig olyan láthatatlan lesz, mint a Kádár-rendszer idején a sok belülről bomlasztó. Utólag kell majd régészeti ásatásokkal feltárni a tetteiket, annyira nyilvánvaló volt.

6.Lenin 2017.01.15. 14:06:21

@al Dajjal:

Lehetséges, de ennek sem látom a valós jeleit. Néhány száz fős tüntetések, ellenzéki jajgatás ez kevés. Néhány tucat kommentelő itt éli ki kisebbségi ferdüléseit még nem nyomós ok.

Mondjuk, ha lenne valódi alternatíva akkor talán érdemes lenne felmérni, hogy támogató is lenne-e hozzá, de így sima álmodozás az egész.

A legnagyobb baj (?), hogy még azt sem tudják , hogy mit is csinálnának kormányon-bukás nélkül-de azon molyolnak, ezt összefogással, anélkül meg hasonló jelentéktelen részletkérdéssel pöcsölnek. Teljesen mind1, hogy miként nem kellenek senkinek sem.
Nincs rájuk különösebb igény.

Mindenki megKurja a pecást 2017.01.15. 14:11:04

@6.Lenin: A lényeg hadd lopjon a fidesz két marékkal! Tapsoljunk nekik! Rezsicsökkentést!
Ki a migránsokal! Le Brösszellel! Éljen Pénztáros Lőrinc jószágigazgató, a nagy stadion építő!

VIKTOR ! VIKTOR ! VIKTOR ! VIKTOR ! VIKTOR ! VIKTOR ! VIKTOR !

nu pagagyí 2017.01.15. 14:11:34

@al Dajjal: "Pedig muníciót szolgáltatna nekik eleget a fidesz." Micsoda önkritika! Az emberek valami miatt szeretik, hogy Mészáros Lőrinc és Rogán Antal gazdagszik helyettük. Aki nem szerette azt már elütötte az autó, vagy hetente jár bíróságra, mert megsértette a delikvensek érzékeny lelkét.

6.Lenin 2017.01.15. 14:15:08

@nu pagagyí:

A posztban felsorolt 6 pont 1 nagy marhaság, még cáfolni is ciki.
Abban lehet valami, hogy 1 nagy társadalmi robbanás kihozza az rejtett "nagy embert" is.
Akkor meg teljesen felesleges most a váltáson morfondírozni, mert ilyen robbanás a közeljövőben nem várható, semmi komolyabb jelét nem látni.
Elégedetlenek mindenhol vannak, még jogállamokban is. A nagyságrend a lényeg. Néhány tucat belefér bármibe, még akkor is, ha a hangjuk ereje miatt óriásinak tűnnek.

A kádár rendszer külső okok miatt bukott, nem belső kényszer miatt. Belső okok miatt talán még ma is létezne. Még a nyugat is elfogadta anno.
Szerintem.

al Dajjal 2017.01.15. 14:15:27

@rasztaszív: A "baloldali" pártok, gyülekezetek, gittegyletek vergődését én is örömmel - s ahogy fentebb írtam, hangosan röhögve - nézem. Soha nem szerettem őket, s most sem mutatnak semmi olyasmit, amivel kivívnák a szimpátiámat. Ez érdekelt? :-)

nu pagagyí 2017.01.15. 14:17:28

@6.Lenin: Nem a kormánynak kell az emberek helyett ténykedni. Vissza kell állítani a jogállamot, a szabadságjogokat, az autonómiákat. Ennyi pont elég is lesz. Aztán majd te kitalálod, mihez kezdjél. Nem jobb közmunkaprogram, humánus határzár, meg még jobb kötelező tanterv kell, hanem szabadság.

midnight coder 2017.01.15. 14:18:20

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Őszintén szólva, hirtelen nem tudom hogy ez hogy kerül ebbe a topicba, de ha már offolunk akkor legyen: én magam is hasonló jellegű fejlesztést végzek egy multinál egy másik multinak, mondjuk nem javában hanem .NET alatt. És igen, ők is használják a jó öreg SAP-t minden mást pedig mi írunk nekik. És a rendszereink kommunikálnak is a fent említett rendszerrel. De amikor pénzügyi rendszereket említettem, akkor elsősorban a bankokra gondoltam.

6.Lenin 2017.01.15. 14:19:04

@hadd lopjon a fidesz kajálom a propagandát:

Kijött minden? Lenyugodtál? Segített rajtad valamit?
Ha igen a válasz minden kérdésre, nyertél, ha nem folytasd. Gondolom senkit sem zavarsz különösebben ezzel. Engem biztosan nem.

al Dajjal 2017.01.15. 14:19:10

@6.Lenin: Ismerjük el, hogy Orbán és a fidesz masszívan tesznek azért, hogy az emberek kiábránduljanak belőlük. 2002-ben és 2006-ban sokkal kevesebbért is választást vesztettek, mert volt alternatíva.
De azóta a baloldal immár ellenzéknek is hülye, nemhogy kormánynak. Emiatt marad Orbán, nem másért. (Magánvélemény.)

nu pagagyí 2017.01.15. 14:23:04

@6.Lenin: Ez van. Elmaradt a polgárosodás. A jelenlegi kormány még hozzárak vagy húsz évet, hogy esély legyen rá. Megrekedtünk a Balkán-Európa alagútban. Magyarország tragédiája, a sunyi népellenes elit és a kudarcokba minden ellenállás nélkül beletörődő emberek. Üveggyöngyért megvehető az ország.

rasztaszív 2017.01.15. 14:23:07

@al Dajjal: az emberi minőségről volt itt szó,nem pártszimpátiáról.kedvenc férged például azt állítja,ő nem fideszes.én hiszek neki,de aki szar alak,az szar alak.pont ugyanúgy,mint az aki védeni kezdi.

midnight coder 2017.01.15. 14:23:27

@nu pagagyí: Egyrészt, az embereknek elsősorban jólét és biztonság kell. Ezért hozták létre az államot. A szabadság kb. huszadrangú kérdés, és az európai társadalmak nem is szabadok. Szabadságot itt legközelebb az USA, esetleg Kanada környékén találhatsz, de igazán szabad társadalom lényegékben sehol sincs.

jágör68 2017.01.15. 14:25:05

Rövidebben- a sok szófos@s helyett:

SEHOGY

6.Lenin 2017.01.15. 14:27:12

@nu pagagyí:

Szabad vagy. Ott vállalsz munkát ahol akarsz, és ahol elfogadnak. Azt írsz, amit akarsz.
Nem jó a rendszer, döntsd meg. Győzz meg másokat is.
Ja, pont ez nem megy?

Biztos, hogy másokban van a hiba? Nem te szeretnél olyasmit, ami a másiknak nem kell?

"Nem a kormánynak kell az emberek helyett ténykedni."

Ebben lehet igazság. A kormánynak azt kell ténykedni, amit a többség óhajt. Vesztesek mindig lesznek. Mindig a nagyságrend dönt.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.15. 14:33:12

@midnight coder: Én meg konkrétan ismerem a Bank Austria rendszerét. ami assemblerben van írva.

Mindenki megKurja a pecást 2017.01.15. 14:36:08

@6.Lenin: VIKTOR ! VIKTOR ! VIKTOR ! VIKTOR ! Ő a legnagyobb! Legyen ővé az ország! Sok staadiont!! rezsicsokkentést! Hadd lopjanak! Atól leszünk mi boldpgok!!!

nu pagagyí 2017.01.15. 14:36:46

@6.Lenin: Persze, szabadon vállalhatsz külföldön munkát (még). Itthon már nincs ilyen szabadság. Állami álláshoz, állami céghez már csak a párt ajánlólevelével mehetsz. Ha vállalkozó vagy, a piacodat fél perc alatt felszámolják, vagy közpénzzel kitömött strómanok tarolják le. Ahogy a legnagyobb olvasottságú lapot beszántották, úgy bármit felszámolnak, ami egy picit is veszélyezteti a hatalmat és az ország üzemszerű kifosztását. Nincs már szabadság, csak fokozatosan hozzászoktál a jogfosztáshoz és most a karámban való járkálással téveszted össze azt az érzést.

6.Lenin 2017.01.15. 14:39:38

@al Dajjal:

Sehol nem állítottam, hogy a Fidesz bármit is a legnagyobb tökéletességgel végez. Sehol sincsenek tökéletes kormányok. Cserélődnek is szépen, mert van állandó kínálat.

Nálunk eddig nem tudott senki jobbat kínálni. A választókat hülyének nézni súlyos hiba.
Az emberek a saját érdekeik mentén döntenek, valaki mellett. vagy ellen.

Ha tudunk olyasmit kínálni, ami megegyezik a többség érdekeivel, nyertünk, ha nem, vesztünk. Nincs ebben semmi bonyolult dolog. A vesztesek szokása bonyolítani, mert azt kevesen képesek elismerni, tévedtünk, mi hibáztunk, ezért kitalálnak mindenféle faszságot.

Nem, a dolog 1xű, nem tudnak a többségnek megfelelő alternatívát kínálni. Ennyi.
Szerintem.

nu pagagyí 2017.01.15. 14:44:25

@6.Lenin: Türkmenisztánban sem tudnak jobbat a basinál. Vajon miér?. Elárulom. Félnek. Itt is. Ez a rendszer félelmen alapul, az emberek érdeke az lett, hogy elkerüljék a büntetést. A demokrácia törvényeit felesleges idezagyválnod paródiaországba. Itt minden felirat hamis, eltévedtél.

torró 2017.01.15. 14:47:08

Na kérem! Igazságok és tévedések röpködnek, szokás szerint, de már recseg a tákolmány! A jobbiknál ugyanis érik a robbanás!
888.hu/article-robbanaskozeli-allapot-a-jobbikban-ujabb-nyilt-level-vona-ellen
magyaridok.hu/belfold/megtartottak-tuntetest-vona-ellen-jobbikosok-1327951/
Így dőlnek meg az álmok! Azt hiszem, Vona nagyon mellé lőtt a dolgoknak. Mindíg mondom és leírom, mint például azt is, hogy a FIDESZ szintén a belső feszültség áldozata lesz. Mint ahogy a z SZDSZ, vagy az MSZP is. Egymást már nem tudják máshogy legyőzni. Ahogy Hofi papa is mondta:" Annyit senki nem tud ártani nekünk, mint saját magunk."! Úgyhogy , hamarosan ez a kormány váltó álom is a porba hull. Hát ez van barátaim. Olyan ez mint a horgászat. A türelem fontos erény.

6.Lenin 2017.01.15. 14:52:09

@nu pagagyí:

A Népszabadságot utoljára 90-ben olvastam , talán. Ma az internet világában szart sem érnek az írott lapok.
Elég sokat utazom-vonattal is-mindenki az okoskütyüjével baszaxik- még beszélgetni se hajlandóak. minden infót onnan szereznek be. A népszabiért sírni semmi értelme.
Vannak külföldi cégek itthon, akik munkásokat keresnek, a földek nagy része műveletlen, mert nincs aki dolgozna rajta, nem is értenek már hozzá.
Neked sok minden nem tetszik ma, ez elfogadható, nincs benne semmi. Magadnak kell eldöntened, mit szeretnél, de már leírtam néhányszor, hogy mi a teendő. szerintem minden feltétel adott. Az elfogadható alternatíva kivételével.
Ezt viszont már körbejártuk néhányszor.

6.Lenin 2017.01.15. 14:57:54

@hadd lopjon a fidesz kajálom a propagandát:

Lökjed, Rudi, 1x csak lenyugszol. A gyógyszert bevetted? Néha az is segít, de nyugodtan folytasd, engem nem zavarsz. Ráérek.

nu pagagyí 2017.01.15. 14:58:37

@midnight coder: A szabadság nem azt jelenti, hogy megszűnik a Büntető Törvénykönyv. A szabadság az, amikor az embereket védi meg az alkotmány a hatalom túlkapásaitól és nem fordítva. Ahol kimondják, hogy minden polgár egyenlő és az állam nem részesíthet előnyben egyeseket másokkal szemben. Ahol nem korlátozhatják egyik jogodat más jogok miatt úgy hogy ne is legyen. Ahol az állam szolgál téged és nem alattvaló vagy. Ahol a képviselő nem sértegetheti a választókat, viszont elszámolással tartozik nekik döntései miatt. Ahol a közpénzt költő intézmény nyilvánosságra hozza a polgárokat érdeklő adatokat. Ahol egy politikus nem megsértődik, ha nyilvános jövedelmével nem alátámasztható életmódja miatt megkérdezik "mibű", hanem előkapja felesége vagyonnyilatkozatát, bevallja a rokonoktól kapott horribilis kölcsönöket, aztán ha így sem stimmelnek számok, elhúz a büdös picsába.

torró 2017.01.15. 15:01:54

Megvédte a szocialista párt elnökségét Molnár Gyula, az MSZP jelenlegi elnöke. Néhány napja Kovács László, korábbi elnök egy interjúban bírálta a jelenlegi pártvezetést és a fiatal MSZP-s politikusokat. Kovács László ugyanis hiányolja a tehetséget, a tudást, a tapasztalatot és a teljesítményt. Szerinte így, ezzel az elnökséggel nem tudják legyőzni a Fideszt.

Sok hibát csináltak – mondta Kovács László az MSZP fiatal nemzedékéről az ATV-ben. Az egykori pártelnök szerint a fiatalok tönkretették a pártot.
Kérdés? Egymással is bajban vannak. Ezt írtam le az előbb!

nu pagagyí 2017.01.15. 15:02:44

@6.Lenin: A népszabi is fenn volt a neten. Viszont, ha ennyire nincs szükség politikai napilapra (az egy fős mintádon mérve), akkor a köz- és állami pénzek még inkább nem olvasott lapokba való irányítsa szimpla bűncselekmény.

VADÁSZPUSKÁS LIBERALIZMUS 2017.01.15. 15:05:41

@nu pagagyí: "2018-ban már csak börtönből szervezheti az ellenzék a választást felségsértés, a kormányzás kritikájának bűne és a titkosított valóság foszlányainak felfedése miatti hazaárulásért. "

Hat eve szajkozzatok ezeket az eszement demagog faszsagokat, de SAJNOS egyik sem valosult meg, es most sem fog. Sajnos meg mindig nem vagytok bortonben, es a NEGYVENKETTEDSZERRE megszuno sajtoszabadsag ellenere, meg 18-ban is, napi otvenszer visitjatok majd a libbant blogjaitokban, hogy nincs sajtoszabadsag, hanem diktatura van.

midnight coder 2017.01.15. 15:05:47

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Sok régi rendszer van, amihez nem nagyon mernek hozzányúlni. A dologhoz az is hozzájárul, hogy cserébe az IBM eléggé vigyázott a tökéletes visszafelé kompatibilitásra, ezért tudnak még ma is futni akár a régi assembly kódok is. Nekem egy kollégám dolgozott anno sokat a német és a magyar bankszektorban, ők AS/400-on dolgoztak, COBOL, RPG, aztán most javázik. Az álláshirdetések alapján a bankok leginkább ezt keresik. Mondjuk engem annyira nagyon nem izgat, mint mondtam én .NET vonalon vagyok, javával csak a droid kapcsán foglalkoztam hobbi szinten.

nu pagagyí 2017.01.15. 15:07:52

@torró: Az MSZP mai vezetését kilóra felvásárolta a Fidesz. Ők lennének a díszellenzék. Botka talán nincs ebben a körben, abból következtetve, hogy lépten-nyomon akadályozzák a nála tehetségtelenebb vezetők. Ő tagság embere lehet.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.01.15. 15:07:55

@nu pagagyí: félnek az ellenzékre szavazni, mi?

hát orbánra nem fognak félni szavazni, de az mondjuk kemény h már a választás előtt 1,5 évvel leosztották a vigasztalós dumát

Nagyorrú Barbi 2017.01.15. 15:10:24

Soha ne nyerje meg a választásokat ez a tetves bolsi társaság. Több évtized alatt bizonyították,mire képesek. A semmire.

midnight coder 2017.01.15. 15:15:44

@nu pagagyí: A szabadság ott kezdődik, hogy állam bácsi nem szól bele abba, hogy mit fogyasztasz, milyen tárgyakat tartasz otthon, és főleg abba hogy miket hangoztatsz nyilvánosan. Tudod: szólásszabadság. Na, ilyen Európában nem létezik.

"Ahol kimondják, hogy minden polgár egyenlő és az állam nem részesíthet előnyben egyeseket másokkal szemben. "
Elvben mindenhol kimondják. A gyakorlatban mindig és mindenhol az erősebb kutya él nemi életet.

"Ahol nem korlátozhatják egyik jogodat más jogok miatt úgy hogy ne is legyen. "
Milyen jogaidat is korlátozzák jelenleg úgy, hogy ne is legyen ? Mármint a fentieken kívül persze ... :-D

"Ahol a képviselő nem sértegetheti a választókat, viszont elszámolással tartozik nekik döntései miatt. "
Ja. A liberális politikusok és az ő médiájuk nem is nyilvánították idiótának a BRExit-re szavazókat, illetve a Trump szavazóbázisát. Ja, bocs, de. És szeretném látni azt a liberális politikusokat, aki vállalja a felelősséget azért hogy Európa az elmúlt 30 évben elveszítette a gazdasági súlya nagy részét. Azt sem bánom, ha a nyilvános harakirit a TV is közvetíti, a többi politikus okulására.

De amúgy a fentieknek a világon semmi köze a szabadsághoz.

6.Lenin 2017.01.15. 15:19:24

@nu pagagyí:

Én arra szerettem volna utalni, hogy ma bárki elérhető a mobil alkalmazásokon keresztül, tehát van "sajtószabadság". az írott lapokat kevesen veszik, sokkal olcsóbb már a klotyó papír.
A mobilokon keresztül bárki,bármikor elérhető, tüntetés szervezhető, bármi, ha van rá megfelelő mennyiségű vevő is.
Szabadulj már meg a régi becsípődéseidtől!

nu pagagyí 2017.01.15. 15:21:50

@VADÁSZPUSKÁS LIBERALIZMUS: Megnyugtatlak. Ügyész, rendőr és bíró van már az eredményes koncepciós perekhez. Halad tehát a szívednek kedves diktatúra kiépítése. Csak nehogy te is az áldozata legyél valami félreértés miatt.

Janossz 2017.01.15. 15:27:15

@midnight coder:" "Ahol a képviselő nem sértegetheti a választókat, viszont elszámolással tartozik nekik döntései miatt. "
Ja. A liberális politikusok és az ő médiájuk nem is nyilvánították idiótának a BRExit-re szavazókat, illetve a Trump szavazóbázisát."
Én történetesen ilyenre nem emlékszem, arra annál inkább, hogy a szolnoki Suttyómester a saját települése választópolgárait tudta levénkurvázni. Annyi esze se volt, hogy lekapcsolt mikrofonnal tegye.
A mai napig a helyén, a demokrácia nagyobb dicsőségére. Tíz percen belül kellett volna elhúznia az eset után, ha nem teszi, a népének kell meggyőzni róla...Nálunk ezek mennek.

nu pagagyí 2017.01.15. 15:31:06

@6.Lenin: Pont azok nem érhetők el neten, akik természetes bázisai lehetnének valamiféle valódi változásnak. Itt hat millió embert megfosztottak a szabadságától és a helyi földbirtokosok alá, vagy közvetlen pártállami felügyelet alá helyeztek. Az általános elhülyülés terjedésének jövőbeni alapjait pedig épp most teremtik meg, a semmit sem tanító iskolákkal, velük szaporítva az újabb rezsicsökentett tömeget.

6.Lenin 2017.01.15. 15:35:34

@Janossz:

A brexit szavazás másnapján az index tele volt fogatlan vénasszonyokkal, hogy ezek a bunkó vidékiek szavaztak a brexitre. Vajon ezek hogyan lettek 1 nap alatt 60-70 éves fogatlan bunkók, eddig hol voltak? Trumpra is a vidéki bunkók szavaztak állítólag. Amerikában vidéki bunkó?
Nem mindenki milliomos és Nobel- díjas?

nu pagagyí 2017.01.15. 15:41:09

@midnight coder: Röviden: kevered a szabadosságot a szabadsággal. Valószínűleg saját köpködhető szabadságparódiáddal téveszted össze. Európa valóban veszít gazdasági súlyából, de a magyarországi mindennél prímább illiberális rendszernek sikerült a rohadó liberális Európához képest is, még jobban visszaesni. Gyakorlatilag, Orbánc alatt a középmezőnyből sereghajtók lettünk minden gazdasági mutatóban. Jó, jó az anyagiak, de kulturálisan... Hát az sem, lásd PISA teszt.

6.Lenin 2017.01.15. 15:43:33

@nu pagagyí:

Jársz te emberek közé?
Szerintem te egy gramafon vagy, lejárt lemezek lejátszására. Vagy valamilyen előre programozott automata.
6 millio szabadságától megfosztott ember? Helyi földbirtokosok alá? Nincs is aki földet művelni akarna, vagy értene is még hozzá. Ma már szinte mindenki csak pénzt szeretne keresni, lehetőleg munka nélkül.
Lehet, hogy létezik egy másik Mo is? Te ott élsz? Gyere ide, itt harmad annyi baj sincs, mint ott, ahol most élsz, vagy nézz másik tv-t. Van kínálat bőven.

nu pagagyí 2017.01.15. 15:44:00

@6.Lenin: Hát. Egyedül maradunk. A végén még kénytelen leszel dolgozni is, ha még nem felejtettél el. Nem lesz potya pénz, se az angoloktól, se Trumptól, az oroszok meg előbb ütnek, aztán simogatnak.

nu pagagyí 2017.01.15. 15:49:22

@6.Lenin: A földeket pont azoktól vették el, akik dolgoztak rajta. Aztán most közmunkázhatnak, vagy felcsaphatnak cselédnek. Munka persze lenne, éhbérért. Aki ért valamihez az inkább odébb áll, néhány határral odébb, Nyugat felé.

Janossz 2017.01.15. 15:54:34

@6.Lenin: Brexit, Trump, Amerika??
SZOLNOK, Magyarország, amiről szó van. Ahol egy polgármester nyílt színen, a Közgyűlés előtt gyalázza a polgárait. És nem mond le az eset után.
De ez szerintetek a legnagyobb rendben van, mert ilyen a ti illiberális demokrácia-felfogásotok, annak épp megfelel.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.01.15. 15:54:57

@nu pagagyí: ezt a sok baromságot mind egyedül találod ki?

nu pagagyí 2017.01.15. 16:03:21

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Nem kell semmit sem kitalálni. Te is tudsz mindent. Én csak le merem írni. Hallgathattad a mutyiföldosztásokról készült felvételeket, láthattad hogyan vették el a földet az iskolát is üzemeltető biotermelőktől.Hallhattál a hortobágyi botrányról. Láthatod, hogyan nyeri rakásra a földeket Lőrinc barátod, aki mindenhol otthon van ezek szerint. Aztán láthatod az eredményét is, nincs normális magyar termék a boltban. Több pénzt raknak zsebre támogatásból, mint amennyi értéket előállítanak. Így sikerült leküzdenünk magunkat a béka segge alá.

torró 2017.01.15. 16:08:45

A média!? Nem tudom sírjak vagy nevessek. Nézzük Németországot a "sajtószabadság példaképét(?)"
Udo Ulfkotte 17 éven át a vezető német konzervatív napilap, a Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ) külpolitikai szerkesztője, illetve haditudósítója volt. Kötete szeptember 11-én látott napvilágot a német könyvpiacon Megvásárolt újságírók – Miként irányítják a politikusok, a titkosszolgálatok és a nagytőke a német tömegmédiát címmel. Annak ellenére, hogy a legnagyobb német internetes könyvterjesztő, az Amazon.de csak szeptember 22-én kezdte árulni, néhány nap alatt sikerlistájának a csúcsára hágott. Vagyis Németország legnagyobb példányszámban vásárolt könyve lett. Miközben erről a megasikerről a német sajtó egyetlen szót sem ejtett.
"Ulfkotte táblázatokban mutatja be, hogy Németország legnagyobb médiumainak vezetői és elit újságírói név szerint mely lobbiszervezet/ek/ tagja vagy hová vannak „bekötve”. Néven nevezeti azokat is, akik a kulisszák mögött a médiát propaganda szempontból egyetlen irányban befolyásolják. Ilyenkor csak a hallgatás a kivezető út. Mert az sem jön be, ha az érintettek összeesküvés-elméletek felemlegetésével akarják hitelteleníteni a mondanivalót. Vagy mint nálunk szokták a főleg Soros-támogatású portálok, amelyek vicsorító kínjukban holdfénynél hódbőrbe varrt iratokról, paksi csőszkunyhóba tévedt jugoszláv búvárokról „konteóznak”. Márpedig a kötetben igen egzakt módon bontakozik ki az, ahogyan például a David Rockefeller által alapított Trilaterális Bizottság, a Bilderberg csoport és más transzatlanti intézmények szabják meg az irányt a médiának."
A FAZ korábbi munkatársa leszögezi: teljesen mindegy, hogy melyik német lapot vesszük meg, mely német tévéadót nézünk: egyforma és manipulált üzenetet kapunk. Amire a németek egyre inkább ráébrednek. Ezért esnek drámai gyorsasággal a nyomtatott lapok példányszámai. Könyve végén Ulfkotte egyenesen lázadásra szólítja fel honfitársait: még kevesebb lapot vásároljanak, hogy még több hazug, megvásárolt újságíró maradjon munka nélkül. Azok, akik hatalmas kenőpénzért teljesítik irányítóik utasításait. Miközben arra bíztatja olvasóit, hogy egyes, eddig nem manipulált, internetes forrásokat olvassák, melyek közül fel is sorol néhányat."
Ezek részletek.

6.Lenin 2017.01.15. 16:13:35

@Janossz:

Csak azért írtam, mert, ha mindig mindenhol lemondana mindenki, akkor kik politizálnának?

Szerintem a baj onnan ered, hogy az emberek többsége nem tud elszabadulni a gyermekkori meséktől, hisz a jótündérben, a tisztességes,ravasz legkisebb királyfiban stb.

Itt hány emberkének kellene bocsánatot kérnie mert lehülyézi a másik tábor szavazóit, miközben toleranciáról, emberi jogokról, szabadságról meg ilyesmikről ordibál?

Én is voltam önkormányzati képviselő. Tudod kik jártak segélyt kérni? kik jelentették fel rendszeresen a másikat? Tudod miket mondtunk amikor ezeket elbíráltuk? Leírni nyilvánosan biztos nem lenne ildomos. Persze, tudom, nem kellene, aki nincs benne elítélné, természetesen jogosan.
Vannak problémák bőven, amikről érdemes is lenne beszélgetni, nem vélt, vagy elnagyított álproblémákon lovagolni.
Miért várja el bárki is, hogy komolyan vegyék az érveit, ha ő sem veszi figyelembe a másikét?

nu pagagyí 2017.01.15. 16:25:04

@torró: Nyilván őt is fizette valaki. Nálunk szerencsére teljesen szabad a média. Ennek garanciája, hogy az állampárt közvetlenül felügyeli, nehogy valaki galád módon össze-vissza írjon valamit. A szabadság egyébként nem azt jelenti, hogy nem lehet valakinek a tulajdonában lap, amiben azt írnak, amit ő szeretne, hanem azt, hogy bárki tulajdonában lehet bármilyen média. A média függetlensége pedig nem a tulajdonostól, hanem az államtól való függetlenséget jelenti. Az állam köteles részrehajlás nélkül kezelni a legális sajtótermékeket.

rasztaszív 2017.01.15. 16:30:59

@6.Lenin: "Miért várja el bárki is, hogy komolyan vegyék az érveit, ha ő sem veszi figyelembe a másikét? "

mert te figyelembe veszed?:)

nu pagagyí 2017.01.15. 16:31:36

@6.Lenin: "Én is voltam önkormányzati képviselő. Tudod kik jártak segélyt kérni? kik jelentették fel rendszeresen a másikat?"

És mit tettél, hogy az általad lesajnált embereknek, de ha nekik nem, a gyerekeiknek legalább a jövőben jobb lehessen? Gondolom nem jutott időd komolyabban foglalkozni velük, amikor voltak fontosabb dolgok is, ki nyerje háromszoros áron a következő tendert?

Janossz 2017.01.15. 16:38:25

@torró: "Ulfkotte évekig dolgozott a neves német napilap, a Frankfurter Allgemeine Zeitung tudósítójaként, de azzal szerzett hírnevet, hogy kommentátorként többször megjelent az orosz médiában az ukrán válság kitörésekor. "
Ma halt meg.

midnight coder 2017.01.15. 16:44:59

@nu pagagyí: "Röviden: kevered a szabadosságot a szabadsággal. " Szerintem inkább a te szabadságfogalmaddal van baj. A magadfajták azok, akik a létező szocializmust is szabadnak látták szemben a tőkések rabságában sínylődő fasiszta nyugati országokkal.
Valójában a szabadság elég könnyedén leírható: állam bácsi milyen mértékben pofázik bele abba, hogy mit csinálsz, illetve milyen mértékben osztja újra a jövedelmedet. Az, amiket viszont te felsoroltál, már inkább az egyenlőség fogalomkörébe tartozik, és semmi köze a szabadsághoz.

"Európa valóban veszít gazdasági súlyából, de a magyarországi mindennél prímább illiberális rendszernek sikerült a rohadó liberális Európához képest is, még jobban visszaesni."

Javaslom az alábbi táblázat tanulmányozását.
www.ksh.hu/docs/hun/eurostat_tablak/tabl/tsdec100.html

Különös tekintettel Pl. a magyar és a szlovák GDP adatok alakulására 2002 és 2010, illetve 2010 és 1015 között. Szintén érdemes ezt összevetni Pl. a francia növekedési adatokkal. Persze ehhez egyrészt kellett Európa támogatása is, másrészt az európai adatok is a tartalékok feléléséről szólnak.

Janossz 2017.01.15. 16:47:19

@torró:" Ulfkotte a nézetei miatt hamar sztár lett a Nyugattal és a liberális demokráciákkal szemben kritikus, oroszbarát politikai erők körében. Szerepeltek róla szóló hírek a magyar közmédiában, és a jobbikos Gyöngyösi Márton is egyetértően beszélt róla, mikor a 444-nek adott interjút. (via Spiegel)"
Szóval ruszki zsoldban volt. Azért RIP.

midnight coder 2017.01.15. 16:48:26

@nu pagagyí: "A média függetlensége pedig nem a tulajdonostól, hanem az államtól való függetlenséget jelenti. Az állam köteles részrehajlás nélkül kezelni a legális sajtótermékeket."

Ez így ebben a formájában nem teljesen valósult meg soha - mindig az aktuális kormánypárt szócsövei kapták a zsíros kis hirdetéseket. A Népszabó is azért szívta meg, mert jó régen nem voltak hatalmon a szocik - és persze azt, hogy ezek a szocik immár nem akarják etetni, a számukra is egyre kényelmetlenebbé váló úgynevezett baloldali értelmiséget.

6.Lenin 2017.01.15. 16:51:04

@nu pagagyí:

Látom neked szádba kell rágni mindent.
nos...
Szoci volt a polgármester, én független képviselő. 90-től voltam.
Javasoltam pl, hogy ne adjanak segélyt-készpénzt- bizonyos embereknek, hanem az önkormányzat fizesse az étkezést a gyerekeiknek, kollégiumi költségeket stb. a segélyért cserébe végezzenek a munkanélküliek valamilyen közmunkát. Azok szavazták le, aki a település nem éppen legszegényebb rétegéhez tartoztak, de papíron nekik is járt a segély, mivel úgy voltak bejelentve, vállalkozóként.
Mellesleg valahogy így lehet ma Mo-on 4 millió mélyszegény-papiron- ennyi a hivatalos bevétele.
Visszatérve, azok jelentettek fel másokat, akik közismerten mindig is vétettek a törvények ellen. Mit tettem ellene? Lemondtam, mert nem bírta a gyomrom azt a sok aljasságot azoktól, akik általában a leghangosabban kritizáltak másokat, miközben a legtöbb kárt okozták a helyi közösségnek. Én legalább felismertem, hogy alkalmatlan vagyok-mert tenni is akartam-politikai pályára (azóta kértek már-több oldalról is-vállaljam a polgármesterséget is. Nemet mondtam eddig)
Más ám a valóság, mint te itt elképzeled. Ahány ember, annyi érdek, és nem mindig jó szándék a vezérelv, ami mozgatja őket.

rasztaszív 2017.01.15. 17:08:09

@6.Lenin: "Látom neked szádba kell rágni mindent."

vagy,esetleg,megpróbálhatnád figyelembe venni a másik érveit...:)

6.Lenin 2017.01.15. 17:14:40

@rasztaszív:

Erre gondolsz, mint érvre?

"És mit tettél, hogy az általad lesajnált embereknek, de ha nekik nem, a gyerekeiknek legalább a jövőben jobb lehessen? Gondolom nem jutott időd komolyabban foglalkozni velük, amikor voltak fontosabb dolgok is, ki nyerje háromszoros áron a következő tendert? "

Figyelembe vettem ezt az "érvét" azért válaszoltam.
Szoktam válaszolni, pláne, ha kérdeznek, vagy megszólítanak. Igaz ez nem mindenkinek tetszik, hogy válaszolok is.

nu pagagyí 2017.01.15. 17:16:06

@6.Lenin: A segélyekhez környezettanulmány kellett volna. Közmunka helyett oktatás és a vállalkozói környezet javítása, hogy legyen valódi munka is. A csalókat viszont fel kellett volna jelenteni, ha volt adatod róla. Persze soha nem működött normálisan az önkormányzati rendszer. Az önkormányzatoknak kizárólag a lakóktól és a helyi vállalkozásoktól beszedett helyi adókból kellett volna élniük, hogy szégyen az adócsalás és a helyiek meg tudják ítélni, alkalmas-e a polgármester és a testület a rájuk bízott feladatra. Az állami visszaosztást és a politikai kijárás lehetőségeit a minimálisra kellett volna csökkenteni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.01.15. 17:18:34

@6.Lenin: Ha úgy van, ahogy itt lertad, hogy valamikor normális ember voltál, akkor most miért tolod ezerrel orbán szekerét. Meg millió hazugsággal.

rasztaszív 2017.01.15. 17:18:46

@6.Lenin: nem,nem arra gondolok:)de ez is jól mutatja a morálodat...

torró 2017.01.15. 17:24:03

@Janossz:
Igen, erre jelent meg ez az írás melynek címe , "Ulfkotte emlékére!"Ebből szedegettem.
@nu pagagyí:
Nyilván! Mindenkit fizet valaki.Kérdés mit várnak el tőle, mennyire engedik szabad lábra. Persze ma már annyira keverednek a dolgok és változnak, hogy megéri követni a halandó ember. Kíváncsi vagyok a Jobbiknál is hogy alakulnak a dolgok, mert szerintem még csak most fog ez kiéleződni. Vona megpróbál szolidabb lenni, de kérdés a tagok is akarnak e. Ebben a helyzetben a választási szövetség máris komoly nehézségekbe ütközik.
@6.Lenin:
Ismerem a szituációt, én az első Fidesz kormány alatt voltam Fkgp elnök egy községben, és megbízásom volt, hogy teljes vizsgálati jogot gyakorolhattam volna a teljes képviselő testület és a határozatok tekintetében. Soha nem tettem meg, pedig a polgármester többször szólt hogy szívesen látnak és nézzem át a gazdálkodásukat. De tudtam hogy rendben van minden, mert szinte minden pártból kiegyensúlyozottan voltak jelen a képviselők. Amúgy én vagyok olyan személy most is akivel mindenki szívesen leáll beszélgetni. Sokszor olyanok kérdeznek meg, hogy azzal a másikkal, akivel ő nem igazán beszél, én hogyan tudok? Hát én ilyen vagyok. Persze ennek előzménye is van, még úgymond legénykori. Itt is sokszor döbbenten nézem milyen ellen szenvel, és trágár módon illetik egymást. Miért? Ráadásul ismeretlenül. Annak idején a Torgyánnak is mondtam, hogy kicsit vissza kell venni mert nem mindenkinek tetszik még a párton belül sem a stílus. Később már kissé változtatott is.

6.Lenin 2017.01.15. 17:26:29

@nu pagagyí:

"A segélyekhez környezettanulmány kellett volna. "

Felvette a pacák a segélyt, elment a kocsmába és eszméletlenre itta magát. A gyerekek a kocsma előtt ordibáltak téliszalámival a kezükben. Másnap jöttek, hogy nincs mit enniük.
Nem 1-2 pacákról van szó.

"szégyen az adócsalás "-- tényleg? Kérdezd meg Junkert, mi a véleménye erről.
B+, neked fogalmad sincs a valóságról. Szerintem kezd komolytalan lenni.

6.Lenin 2017.01.15. 17:28:40

@a gyűlölködő uszítás eredménye. egy rendőr meghalt:

Mert ő még képes ezzel a sok marhával foglalkozni. Én a legtöbbeket simán elküldeném a picsába.

Halál kamionja mindenkit elgázol 2017.01.15. 17:31:41

Azt már akor tudjuk hogy fog a baloldal 2018ban nyerni.

S Orbán hogy fog megbukni? S mikor?

rasztaszív 2017.01.15. 17:38:09

@6.Lenin: mutass csak egy példát,amikor te itt figyelembe vetted mások érveit.jó sokat irkáltál,nyilván könnyű dolgod lesz...:)

nu pagagyí 2017.01.15. 17:46:31

@6.Lenin: Aki rutinszerűen csal adót, az biztosan nem érti, hogy mi is a probléma. Csal mer' muszáj.

6.Lenin 2017.01.15. 17:49:22

@rasztaszív:

Már nem akartam neked válaszolni, mert, ha jól emléxem te vontál kérdőre, hogy miért is válaszolok neked.

Nos, milyen érveket vegyek figyelembe, ha nem érveket, hanem elképzeléseket, torz, valóságot nélkülözve állít valaki valamilyen marhaságot?

Milyen érv az, ha Mo-ot volt gyarmattartó országokkal hasonlítanak össze?
Vagy akár csak más országokkal is?

Összehasonlítani saját magával lehet valakit, valamit. Honnan indult, hová jutott.

Miért ne vettem volna figyelembe mások érveit, ha válaszolok nekik?

Lehet, hogy torzítok, provokálok, de, ha valósak az érvei, tudni kell megvédeni akár marhaságokkal szemben is. Ha nem tudja megvédeni, akkor nem is sokat ért előtte sem.
1 érv akkor elfogadható, ha bármivel szemben is védhető.
Szerintem .

gigabursch 2017.01.15. 17:49:43

Az alapfelvetés igazábam annyira általános, hogy kár is leírni.
Ha meg ez nekik újdonság, akkor pláne...
Amúgy őszintén remélem nem nyernek.

gigabursch 2017.01.15. 17:51:31

@Halál kamionja mindenkit elgázol:
Minden héten kétszer megbukik. Nem vetted még észre?

nu pagagyí 2017.01.15. 17:52:14

@midnight coder: Nézzük csak magunkat. Mondjuk itt:
appsso.eurostat.ec.europa.eu/nui/show.do?dataset=nama_10_gdp&lang=en

Láthatod, hogy a Szélmalom tervvel azt sikerült összehozni, hogy 2015-re sikerült meghaladni a gyurcsányi rémuralom utolsó békeévét (2008). Siker-siker hátán. Azt már nem is merem mondani, hogy a számokat nem lehet megenni. A GDP-t egyformán növeli az autópálya is, meg az ugyanolyan értékű tanulmány is az autópályákról.

rasztaszív 2017.01.15. 17:56:20

@6.Lenin: magyarán nem tudsz ilyet felmutatni.csak a szófosást...:)

nu pagagyí 2017.01.15. 18:06:58

@6.Lenin: Azért ezt még ragoznám:
""szégyen az adócsalás "-- tényleg? Kérdezd meg Junkert, mi a véleménye erről.
B+, neked fogalmad sincs a valóságról. Szerintem kezd komolytalan lenni."

Leegyszerűsítve a szintedre, hogy komoly legyek: Ha a falu csak a kocsmáros adójából él (a település lakói és a helyi vállalkozók adójából), akkor a polgármester nem biztos, hogy falaz az adócsalásához, mert akkor nem tud járdát villantani a falu népének és elzavarják a búsba. Fontos lett volna, hogy az önkormányzatok kizárólag saját bevételből gazdálkodjanak, de a politika beleszart a rendszerváltáskor eredetileg elhatározott elvbe és megágyazott a kupeceknek, akik aztán hősi mesékkel traktálnak minket, hogy ők nem loptak, csak mások.

6.Lenin 2017.01.15. 18:29:08

@nu pagagyí:

Induljunk ki abból, hogy a valóság más, mint a mi lenne, ha. Értelek én, hogy mit szeretnél. Én ennél többet szerettem volna. Azt hittem anno, hogy minden ember olyan, mint én, arra törexik, hogy nekem, és a családomnak a lehető legjobb legyen, figyelembe véve a környezetemben élők érdekeit is. Azt hittem érdekli őket a saját környezetük is, minden szinten.
Vállalkozó voltam. Nekem az volt az érdekem, hogy az emberek jól éljenek, és igénybe vegyék az én szolgáltatásaimat. Még az is, hogy jól, gyorsan, olcsón végezzem ezt, mert akkor sokan fogják igénybe venni. nos mindkettőnk érdeke találkozott, de nem mindenkinél.
Én figyelembe vettem mások helyzetét, próbáltam még olcsóbban elvégezni a megrendelését, ő meg azt hitte hülye vagyok, és megpróbált ezzel visszaélni. Nem kevesen vannak ilyenek is. Persze a külső szemlélő ezt megint a saját érdekei mentén próbálta értelmezni, mert nem volt tisztában minden részlettel, és szintén megpróbáltak ezzel visszaélni. A többség szerintem értette a szisztémám, és nem volt gond, szerencsére.

Igen, el lehet képzelni egy ideális világot, ahol minden, és mindenki azt teszi, ami elvvárható lenne. De ilyen világ nem létezik-sajnos-törekedni lehet rá, de ne abból induljunk ki, hogy már létezik, hanem miként lehet rávenni olyanokat is, akiknek esetleg más lenne az érdekük, hogy ők is próbálkozzanak a miénket elfogadni. A világ még nem ilyen, lehet nem is lesz soha. Vannak, akik csak kényszer hatására képesek mások érdekeit is figyelembe venni, sőt a sajátjukat is.
Minél többen vagyunk, annál több különböző érdeket kellene figyelembe venni, ez pedig egyre nehezebb.
Szerintem.

nu pagagyí 2017.01.15. 19:00:01

@6.Lenin: Kösz Valgyimír. Én a rendszerváltás óta saját cégemben ügyködök. A politika nem is érdekelt sokáig. Megvan a saját dolgom, azzal is kell foglalkoznia valakinek. Sosem éreztem rosszindulatot az éppen fungáló kormányok részéről. Hülyeséget persze tapasztaltam, de az megbocsátható. Hagytak dolgozni, nem akartak belepofázni az életembe és nekem az elég volt, A kormányzati rosszindulat a Fidesz második ciklusával kezdődött. És ezzel van bajom. A rendszer már nem támogatja a becsületes munkát. Mindenbe belepofázik, mindenkit hülyének néz. Kontraszelektált barmok osztják az igét, félelmet terjesztenek, egzisztenciákat tesznek tönkre, hogy aztán kiszolgáltatott cselédként bánjanak a prifériaára szorítottakkal..Nem tudom, kinek jó ez? Csodálkozom, hogy te véded ezt útszéli stílust és tempót, hiszen egykor te is saját erődből boldogultál. Nem lesz jó az országnak, ha az emberek képességei és tehetsége nem érvényesülhet szabadon, mert nincs tér hozzá. Nem lesz jó, ha kihal az önálló gondolkodás igénye, mert büntetik. Nem tudom megérteni azokat, akiknek a szabadság helyett jobb a szolgaság, a saját célok felé való törekvés helyett az alattvalói státusz, a saját vélemény helyett a szájába rágott propaganda.

6.Lenin 2017.01.15. 19:28:47

@nu pagagyí:

"Csodálkozom, hogy te véded ezt útszéli stílust és tempót, hiszen egykor te is saját erődből boldogultál."

Nem védem.

Miből is adódhat a nézeteink különböző volta?
Én (is) abból indulok ki, mi a valóság, milyenek is valójában az emberek, és nem egy elképzelt, idealizált világban hiszek.
Mivel nekem is volt,van elképzelésem, hogy ha én.....akkor hogyan is. Nekem keményebb módszereim lennének, de mivel tisztában vagyok vele, hogy talán nem is érdemes, hiszen mindenki saját maga felel a saját sorsáért.
Nyilván egy ekkora pártban, mint a Fidesz vannak mindenféle érdekkel megáldott emberek.
Talán az is elfogadható, hogy mivel nincs Mo-on normális ellenzék félre is siklik néha a szándék, vagy akaratlanul, szándékosan félre is értelmezik.
Nyilván az ellenzék érdeke a hatalom megszerzése. A lényeges kérdés, kinek az érdekében?
Van kiindulási alap, hiszen voltak már hatalmon. az eredmény is ismert.

Más, "tiszta" erő jelenleg nincs, nem is látszik.

mondjuk amikről írsz, azzal én nem találkoztam, de mivel nem ismerem a részleteket, talán létezik is. Habár, ha a médiát nézem, akkor inkább félremagyarázás zajlik, nyilván a hatalom megszerzése érdekében.
Ez a politika, el lehet fogadni.

6. éve zajlik ez az iszapbirkózás, az ellenzék szempontjából eddig minden különösebb eredmény nélkül. Semmit nem profitáltak belőle. akkor itt valami nem stimmel, még laikus szemmel is. Ennél tovább nem mennék, mert ez már gumicsont.
Ki mit érez ebből?

két barátnő beszélget.

- Te már voltál? Tudod, mire gondolok.
-Igen voltam.
-És? Milyen érzés?
-Semmi különös, csont van bőrben, kemény
-Tényleg? Nem csak úgy érezted?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.15. 19:42:19

@midnight coder: "Mondjuk engem annyira nagyon nem izgat, mint mondtam én"

Ja, hogy bedobsz valamit, amiről lerí hogy nem vagy járatos a szakmában, aztán nem is érdekel téged. Világos.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.01.15. 19:43:46

@6.Lenin: Nem vagy te egy kicsit grafomán? Vannak erre már jó gyógyszerek. Pl a ciánkáli.

6.Lenin 2017.01.15. 19:49:21

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Szól a zene, meleg van, unatkozom, és kitalálok történeteket. Várom a tavaszt, és Orbán bukást.
(remélem jó sokára lesz, de, ha hamarább, na bumm. megéltem már néhányét)

www.youtube.com/watch?v=YrLk4vdY28Q&list=PLwjD81rPeQqXrMf0u_3Qk5Ye4X_2ddQjQ

atomic power 1986DucaDuca 2017.01.15. 20:40:57

Miért aspirál hatalomra az a partformáció, amelynek kormányzasa alatt:

- 2002-tól 2006-ig Magyarorszag a régiós elsőségről a régiós utolsó helyre csúszott vissza a gazdasági teljesítmény terén.

-tíz makrogazdasági mutató közül nyolcban egyértelmű romlás történt a korábbi időszakhoz képest.

- az öt maastrichti kritérium közül Magyarország 2006-ra már egyetlen mutatót sem teljesített.

A gazdaságpolitika teljesen elvesztette hitelet. A kormányzati hitelvesztés következtében megugrott az alapkamat szint és a banki kamatszint, a kiszámíthatatlan kormányzás miatt nőtt az adóelkerülés, a megugró infláció miatt nőttek az inflációs várakozások és kialakukt 2006-ra a rekordösszegű 2034 milliard forintos, 9-10 %-os allamhaztartasi hiany.

Ilyen mértékű gazdasági zuhanást csak háborús időszakban, vagy általános gazdasági válság idején, továbbá tartós belső politikai feszültségek közepette – polgárháborús időszakok – szoktak országok elérni.

A 2002-es 40.520, 1 millió eurórol 2006-ra 60.007,1 millio euróra nőtt az allamadóssagunk. A növekmeny 19.487 millió, azaz 19,5 milliárd euró.

Ez összemerhető a délszlav haborúban elszenvedett horvat haborús vesztesegekkel, ami kb 20 milliard dollar volt!

Mindez olyan időszakban következett be, amikor az időszak nagy részeben, 2004-2006 közötti három évben, olyan globális és európai konjunktúra alakult ki a világgazdaságban, amely utoljára 1973 őszéig állt fenn.

A pénzügyi világvalsag magyarorszagi katasztrófalis hatasat ezekutan mar meg sem kell említeni!

Ki aspiralhat jogosan a jelenlegi ellenzékből a hatalomra?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.01.16. 11:11:30

@gigabursch:

"Minden héten kétszer megbukik."

Már kétszer, nem csak hetente egyszer? Húha, hát akkor súlyosan romlik a helyzete.

VADÁSZPUSKÁS LIBERALIZMUS 2017.01.16. 15:08:57

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Hat igen a fidesz mar megint nagyott bukott, most epp Szentendren. Akkorat bukott, hogy megverte mind az 5 ellenzeki part kozos jeloltjet.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.01.16. 16:45:15

@VADÁSZPUSKÁS LIBERALIZMUS:

"Helyes Imre 1974-ben végzett a Nemzetközi Kapcsolatok Moszkvai Intézetében, majd közel negyven évet töltött diplomáciai szolgálatban."

index.hu/belfold/2017/01/15/az_ellenzeki_osszefogas_sem_teritette_le_a_fideszt_szentendren/

Talán nem annyira közismert, hogy a Nemzetközi Kapcsolatok Moszkvai Intézetében képezték többek között a magyar titkosszolgálat embereit is. Diplomázás után az illető általában a diplomácia másodvonalában dolgozott és gyűjtött információt.

Betonmandala 2017.02.06. 15:14:42

Ez valami paródia?

"ha a baloldali pártok a megfelelő stratégia mentén a megfelelő emberekkel kezdik el a felkészülést a 2018-as parlamenti választásokra, akkor garantált a győzelem és a kormányalakítás!"

Zseniális...
süti beállítások módosítása